"Niebo istnieje... Naprawdę!" {Recenzja}

Tytuł: "Niebo istnieje.. Naprawdę!"
Autor: Todd Burpo
Ilość stron: 232
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Rafael
Rok wydania: 2014

Niebo istnieje... Naprawdę! to cudowna książka o zwyczajnej rodzinie z małego miasteczka - Imperial w stanie Nebraska (USA) - i niezwykłej historii ich syna. Nakłania nas do przemyśleń nad różnymi aspektami naszego życia, nie tylko doczesnego. Książka jest bardzo dobrze napisana i trafia do odbiorcy w każdym wieku. Dzięki tej pozycji zaczniecie się zastanawiać jak jest naprawdę?
Jedni z Was, zapewne, wszystko biorę na wiarę, natomiast inni muszą coś zobaczyć lub doświadczyć by uwierzyć. W tej książce są zawarte oba te sposoby patrzenia. Z jednej strony Colton - czteroletni chłopiec - który wszystko widział i doświadczył, a z drugiej jego rodzina, która wierzy, że mówi prawdę, gdy ten zaczyna opowiadać o Niebie. Daje nam to pewnego rodzaju swobodę w czytaniu. Czujemy się zaakceptowani bez względu na co o tym wszystkim myślimy.

Reasumując: książkę tę mogę z czystym sumieniem polecić wszystkim. Nieważne czy jest się dziewczynką, czy chłopakiem, dorosłym, czy dzieckiem, nieważny jest zawód, miejsce zamieszkania czy wierzy się w Boga, czy też nie. W życiu każdego z nas pojawia się moment, kiedy zastanawiamy się co dalej?
Uważam, że ta pozycja jest idealną książką na chwile zwątpienia, smutku, czy żałoby. Daje nadzieję i pokazuje, że nawet z najgorszej sytuacji możemy wyjść z 'drobną' pomocą Bożą.



 „- Colton, pamiętasz szpital? – zapytała Sonja (jego mama). 
- Tak, pamiętam – odpowiedział. – To tam śpiewały mi anioły.” 
To właśnie te słowa były początkiem cudownej historii o której po latach dowiedział się świat.



Polecam też poczytać o niezwykle uzdolnionej Akiane Kramarik. Poniżej jeden z portretów przedstawiających Chrystusa autorstwa tej wówczas około dziesiącioletniej dziewczynki.
Akiane Kramarik - Książę Pokoju


Równie gorąco polecam wysłuchać utalentowanej grupy Pentatonix i Mary, did You know? :*

Komentarze

  1. Jak przeczytałam twoją recenzję to zaczęło mnie ciągnąć do tej książki😊😊 Dawno nie czytałam czegoś o tej tematyce😉😃 Widziałam tą książkę w bibliotece i pani bibliotekarka ją polecała😉 A skoro obie to polecacie to trzeba się do tego zabrać😁😊 Jak już uporam się z tym stosem, który mam do przeczytania to sięgnę po "Niebo istnieje.. Naprawdę!"😊😉 Pozdrawiam!😍

    booksureourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zachęciłam Cię do lektury! :) naprawdę bardzo, bardzo polecam :) Nie zawiedziesz się! Również pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Ojjj tak... Ta książka jest niesamowita! Również gorąco ja wszystkim polecam :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Moja Ananke" - Ewa Nowak - wyd. Literackie

Przyczyn jest kilka. Jedną z nich jesteś Ty.

Read Week. Edycja Wakacyjna. - TBR