"Rywalki" {Recenzja}

Tytuł: "Rywalki"
Autor: Kiera Cass
Ilość stron: 336
Wydawnictwo: Jaguar
Rok wydania: 2014

Rywalki to pierwszy tom fenomenalnej serii Kiery Cass.
Korona jest tylko jedna. 35 dziewcząt staje do rywalizacji o nią oraz miłość księcia Illéi. Dziewczęta wyrwane z dotychczasowego życia, często bolesnego, nagle zyskują możliwość zostania Jedynką - najlepiej usytuowaną w ośmioklasowym podziale kraju. Główna bohaterka, America, dawniej Piątka teraz staje się Trójką, zostawiając w domu pierwszą miłość i przyjeżdżając do pałacu z zupełnie innych pobudek niż reszta jej aktualnych rywalek. Czy zapomni o dawnej miłości? Czy książę Illéi będzie chciał, by pozostała w zamku czy też odeśle ją do domu?

Rywalki to książka, od której nie można się oderwać. Czyta się ją bardzo szybko i jednocześnie zapomina się o całym świecie. Podczas czytania jest się zaabsorbowanym wyłącznie zdarzeniami opisanymi w lekturze i nic innego się nie liczy.
Podsumowując: POLECAM!!! Ta książka (jak i cała seria) to w 100% MUST READ! I z pewnością nie jest to tylko moje zdanie :)

Komentarze

  1. Mi niestety seria do gustu nie przypadła. O ile Rywalki przeczytałam całe i było w porządku, niestety drugą część porzuciłam już niemal na samym początku. Humorki głównej bohaterki, do tego trójkąt miłosny - tych rzeczy znieść w książkach nie mogę :)
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie na nową recenzję książki "I tak dalej",
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Moja Ananke" - Ewa Nowak - wyd. Literackie

"Illuminae" - A. Kaufman, J. Kristoff - wyd. Moondrive

"Niebo istnieje... Naprawdę!" {Recenzja}