Czytelnicze plany na wakacje

Hej hej! Wakacje już rozpoczęte, a ja postanowiłam podzielić się z Wami moimi książkowymi planami na te najbliższe dwa miesiące :) Oto i one!









1. Wotum nieufności - W kręgach władzy tom 1 - Remigiusz Mróz
To moje pierwsze spotkanie z panem Mrozem i zapewne nie będzie ostatnim! Jestem W połowie tej książki i jestem zachwycona! :D




2. Dwór Mgieł i Furii - Sarah J. Maas
Jestem ledwo co po zakończeniu pierwszego tomu tej serii i naprawdę jestem zachwycona, jednakże postanowiłam zrobić krótką przerwę od tej serii, gdyż najzwyczajniej zniszczyła mnie emocjonalnie (w pozytywnym znaczeniu oczywiście).



3. Lektury szkolne do liceum
Wakacje to czas swobody i radości, lecz stwierdziłam, że nie chcę zostawiać wszystkich lektur na rok szkolny, żeby wówczas móc czytać też coś dla przyjemności :) Poniżej kilka przykładów :)





4. Harry Potter i Zakon Feniksa - J.K. Rowling
5. Harry Potter i Książę Półkrwi - J. K. Rowling
6. Harry Potter i Insygnia Śmierci - J. K. Rowling
7. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Oryginalny scenariusz. - J. K. Rowling
Chyba nikogo nie zdziwi fakt, że chcę czym prędzej przeczytać te książki, prawda? :D










No i oczywiście dajmy tu jeszcze punkt 8. Są to książki, które przeczytam w ramach wakacyjnego Read Week'u. Jeśli jesteście ciekawi, jakie wybrałam do poszczególnych zadań to już niedługo pojawi się post dotyczący tej właśnie akcji. A więc wyczekujcie! :)


Do następnego wpisu! Pozdrawiam! :)

Komentarze

  1. Widzę,że tez w lato nie próżnujesz i czytasz lektury. Ja to bym nie przeszła rzez niektóre w wakacje. Gratuluje i mam nadzieje,że to Ci pomoże w roku szkolnym. Większość Twoich pozycji to fantastyka i niestety też nie czytam takich książek. Mam plan,żeby zrobić taki post. Mam nadzieje,że nie jest już za późno :) Jak na razie zapraszam cię na moje małe recenzje,które znajdziesz na blogu. Dopiero zaczynam i wchodzę w ten blogerski świat. Mam nadzieje,że nie będzie tak źle. https://olbook96.blogspot.com Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie jest za późno! :D Co do tych lektur to mam plan je przeczytać, ale czy przeczytam to już zupełnie inna sprawa :'D A na Twojego bloga z przyjemnością zaglądnę :* Również pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Moja Ananke" - Ewa Nowak - wyd. Literackie

Read Week. Edycja Wakacyjna. - TBR

Przyczyn jest kilka. Jedną z nich jesteś Ty.